سرویس منوال دستگاه کپی شارپ AR-5516
نوشته شده توسط : زپو

 سرویس منوال دستگاه کپی شارپ AR-5516


دوستان گرامی در فایل PDF  زیر سرویس منوال (Service Manual) دستگاه کپی شارپ 5516 را بطور کامل قرار داده ام، این فایل دارای 94 صفحه و به زبان اصلی (انگلیسی) می باشد و از کاتالوگی که قبلآ گذاشتم (در پست برخی از کدها) کامل تر است، توصیه می کنم که این فایل رو دانلود کنید. و با عرض پوزش که ترجمه نکرده گذاشتم.

کدهای اصلی

از صفحه 28 تا 29 فایلPDF بالا، جدولی به نام List of simulations وجود دارد. که این جدول کد های اصلی دستگاه و عملکرد آنها را معرفی می کند و از صفحه 30 تا 51 توضیح همان جدول قرار داده شده است. از کدهای معروف این جدول می توان به کد 20 با ثانویه 1 برای خاموش کردن چراغ سرویس و کد 42  با ثانویه 1 برای خاموش کردن چراغ تونر نام برد.

برای وارد شدن به قسمت کد دهی این جدول باید بصورت پیوسته و سریع کلیدهای # بعد کلید Interrupt و بعد کلید C (نارنجی رنگ) و سپس باز هم کلید Interruptرا فشار داد.

کدهای کاربری

از صفحه 52 تا صفحه 54 جدولی به نام List of user programs وجود دارد که همان جدول برنامه های کاربری است و در پست قبل فایل ترجمه شده موجود می باشد،. این جدول از 34 برنامه کاربردی تشکیل شده، از برنامه های قابل معرفی می توان روشن و خاموش کردن صدای صفحه کلید و یا انتخاب پورت usb و یا رمز گذاری بر روی دستگاه و... را نام برد.

در صفحه 55 طریقه وارد شدن به قسمت برنامه های کاربر نشان داده شده است (همان نگه داشتن دکمه کم رنگ کردن به مدت 10 ثانیه) از این روش فقط برای همان 34 برنامه که در صفحه های 52 تا 54 توضیح داده شده است می توان استفاده کرد.

در سمت راست صفحه 55 طریقه نمایش مقدار تونر باقی مانده را نشان داده شده است، که همان گونه که در صفحه 55 مشاهده می کنید با وارد شدن به قسمت برنامه های کاربری و با نگهداشتن کلید % (درصد zoom) را به مدت چند ثانیه فشار داده، بعد از حدود 10 ثانیه عددی از 10 تا 100 یا حرف LO نمایش داده می شود، که مقدار تونر موجود را نشان می دهد، اگر تونر موجود کمتر از 10 درصد باشد حرف LOبه نمایش درمی آید.

کدهای خطا

 از صفحه 56 تا صفحه 59 جدولی است به نام TROUBLE CODE LIST که همان لیست خطا های دستگاه کپی آورده شده (خطا هایی مانند E7 و F2 و H2و...) در این قسمت که از دو جدول لیست خطاها و جدول اطلاعات خطاها تشکیل شده، می توان خطاها و دلایل آن و همچنین چگونگی رفع خطا را ملاحظه کرد.

تعمیر و نگهداری

در صفحه 60 جدول تعمیر و نگهداری آمده است و از صفحه 61 تا صفحه 79 طریقه بسته شدن قطعات دستگاه فتوکپی بصورت مصور نشان داده شده است.

برنامه کامپیوتر

از صفحه 80 تا 83 توضیح در مورد نصب نرم افزار پرینتر و اسکنر بر روی کامپیوتر آموزش داده شده است.

نقشه ها

از صفحه 84 تا صفحه 91 بخش الکتریکال است و نقشه ها و دیاگرام های سیم کشی آورده شده است.


خرید و دانلود  سرویس منوال دستگاه کپی شارپ AR-5516






:: برچسب‌ها: سرویس منوال , دستگاه کپی , تعمیرات , اموزش کپی شارپ , شارپ , کپی شارپ , سرویس منوال کپی شارپ , شارپ ar5516 ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: